La traducció de la darrera versió beta del popular MSN Messenger (MSN Messenger 7) ja és disponible. Després d'un temps com a projecte queda afegida a la base de dades com element, grà cies a la traducció de n'Ereza.
Incorpora algunes novetats ja conegudes d'altres extensions, i més facilitats de conversa i personalització (animacions amb so, canvi rà pid de la imatge de fons, historial de missatges...). Cal recalcar que com a versió beta que és el seu ús és al vostre propi risc.
Respon la següent pregunta per comprovar que no ets una màquina:
De quin color és el cel?