A Rescat.net sobrepassem la lÃnia dels 100 elements amb un parell de clients de missatgeria instantà nia que tenen diferents avantatges i funcionalitats respecte el MSN Messenger de Microsoft. Entre elles, que són multiplataforma i multilingües, i incorporen per descomptat el català . En concret es tracta de l'Amsn i del Gaim, dues bones alternatives al programa abans esmentat.
A banda d'això, també enllacem la suite Mozilla, traduïda per Softcatalà , en l'actualitat en la versió 1.7.5.